Contact each other ! Contactez-vous!

Comments (10) :

08/09/2017

SKashif2002 wrote: "Hi, I was invited to join this petition and I'd be happy to (even though I don't know french at all). I'm a huge fan of Beyblade and I really hope to see my favorite childhood characters back in action! I'm known as Flamrfnrir645 on Fanfiction.net and here I'm as SKashif2002. I would be honored to be with you on this cause"

Thank you so much!!! I have inscribed you as Flamrfnrir645. :) We'll continue to speak the most possible in english don't worry. ;)

• SKashif2002

08/09/2017

28/08/2017

AnimeFan21 wrote: "I don't speak French (my sister does though), but I am a huge Beyblade Metal Fight fan. On fanfiction.net I am known as OtakuAnimeLover21, and here I am known as AnimeFan21. I would be honored to be on this list."

And I don't speak english but for Beyblade, i can make an exception :D
    Thanks for your help !

28/08/2017

AnimeFan21 wrote: "Oh another thing I am on Wattpad as well under the name MrsAmeliaMegKuchiki."

I'm too on Wtp, i'm ktn-love but my texts are in french x) but i will be happy to follow you :3 (sorry for my english TT)

• AnimeFan21

28/08/2017

Oh another thing I am on Wattpad as well under the name MrsAmeliaMegKuchiki.

• AnimeFan21

28/08/2017

Pandore hart wrote: "Moi je suis d'accord pour votre idée. Et sans me jeter des fleurs j'écris beaucoup d'histoire sur Beyblade. Plus particulièrement sur Damian Hart. J'aimerais vraiment le revoir dans cette série. Peut être que mes histoires vont vous intéresser. Si vous êtes d'accord bien sur "

Dans la mesure du possible, nous essayerons de le faire réapparaître étant donné que tu nous l'a demandé... Néanmoins, comme il est dit dans notre article "Idées pour la nouvelle saison", nous ne pouvons accéder aux requêtes de tous les fans, spécialement si elles se contredisent, par conséquent je ne peux rien te garantir sinon de faire un effort... Si tu as des idées à propos du rôle qu'il pourrait avoir dans cette nouvelle saison, peut-être que cela pourrait augmenter les chances pour qu'il apparaisse ^^