Association-Beyblade

Blog de Association-Beyblade (Association's beyblade blog)

Because we are only a minority... Because it�...

Our goal is to collect one million signatures. Let’s go!!! Notre but est de recueillir un milion de signatures. Allons-y!!! (02/10/2017)

• 667 visits
  • 7 articles
  • 99 hearts
  • 203 comments

Give an after to Beyblade Metal Fight! / Donne une suite à Beyblade Metal Fight! 27/08/2017

The future of this blog changes completely thanks to a brand new project that a handful of fans had the idea to set up. The project ? Revive the Beyblade Metal saga. So if you're dreaming to seeing all the good old Gingka, Kyoya, Kenta, Benkei, Tsubasa, Yu and why not Ryuga too, as well as the adored Nile, Da Shan, Masamune, Toby, and the famous Yuki, Chris, Thiti, Dynamis , (Bao!), Help us. This can be a simple gesture, a like and an encouraging comment! If we are many for this project, we will have more chance!
But this petition, which aims to show the number of fans who wish to see Beyblade, is not the only thing we will send to the directors of the saga. We have also decided to create a complete scenario in order to send it, in order to give them ideas or even realize them themselves without modifications. Ready to help? To boost us? Like, comment and share this article, it must be the most seen!

L'avenir de ce blog change complètement grâce à un projet tout nouveau qu'une poignée de fans a eu l'idée de mettre en place. Le projet ? Relancer la saga Beyblade Metal.
Alors si vous rêvez de revoir tout ces bons vieux Gingka, Kyoya, Kenta, Benkei, Tsubasa, Yu et pourquoi pas Ryuga aussi, tout comme les adorés Nile, Da Shan, Masamuné, Toby, et les fameux Yuki, Chris, Thiti, Dynamis, (Bao ! ), aidez nous. Cela peut être qu'un simple geste, un kiff et un commentaire encourageant ! Plus nous serons nombreux, plus nous aurons de poids.
Mais cette pétition, qui vise à manifester le nombre de fans qui souhaitent revoir Beyblade, n'est pas la seule chose que nous enverrons aux réalisateurs de la saga. Nous avons aussi décidé de réaliser nous même un scénario complet afin de l'envoyer, dans le but de leurs donner des idees ou même qu'ils le réalisent eux-mêmes sans modifications.
Prêts pour nous aider ? Pour nous booster ? Kiffez, commentez et partagez cet article, il doit etre le plus vu !

Via Skyrock Android

Les idées de la nouvelle saison/Ideas for the new season 27/08/2017

Les idées de la nouvelle saison/Ideas for the new season

Ici, en commentaire vous pourrez poster les idees pour le nouveau scenario. Vous devez impérativement signer votre idée car nous rejetons toutes responsabilité de vol de propriété intellectuelle (soit, le plagiat), si l'idée n'est pas signée ! Je tiens aussi à préciser que toutes les idees ne pourront pas etre prises car le scenario doit rester extrêmement clair. Ne soyez pas surpris ou déçus, nous ferons tout de meme notre possible pour exploiter chacunes de vos idees afin de tous vous satisfaire !
A vous de jouer, amis bleydeurs !

Here, in the commentary section, you will be able to post ideas for the new scenario. You MUST sign your idea because we reject any responsibility of intellectual property's theft (in other terms, plagiarism) if the idea is not signed ! I also need to remind you that all of your ideas will not be taken because the plot must remain extremely clear. Do not be surprised or disappointed, we will still do our very best to put as much of your ideas as we can in order to satisfy you ! It's your turn to act, my fellow bladers !